Bol.com vernieuwt mobiele winkel

Altijd en overal winkelen bij de grootste mediawinkel van Nederland

Via de mobiele winkel van bol.com, m.bol.com, kunnen klanten nu altijd en overal producten direct bekijken, vergelijken en bestellen. Productspecificaties en sterrenbeoordelingen helpen bij het maken van de juiste keuze. Dit garandeert altijd de beste aankoop voor de beste prijs.

De mobiele winkel is beschikbaar op alle moderne mobiele telefoons. In de winkel vinden klanten ruim 3,8 miljoen artikelen. Naast het assortiment kunnen consumenten zaken zien als sterrenbeoordelingen, toplijsten en tiplijsten. Dit helpt hen ook onderweg een goede keuze te maken uit het brede assortiment. Klanten kunnen, na inloggen, hun bestelstatus en het verlanglijstje zien. Bol.com garandeert een vertrouwde en veilige manier van betalen door mobiele bestellingen via acceptgiro af te rekenen.

“In 2002 pionierden we al met een WAPsite. De laatste tijd heeft mobiel winkelen pas echt een vlucht genomen. Voorheen werden mobiele sites voornamelijk voor informatievergaring gebruikt. Nu zien we dat ook transacties via mobiel internet steeds populairder worden”, zegt Michel Schaeffer, Marketing Director bij bol.com. “Deze mobiele site is pas het begin van onze mobiele ambities. Wij zien dat consumenten altijd en overal toegang willen hebben tot internet. Daarom zullen wij blijven investeren in het uitbreiden van ons mobiele aanbod. Wij willen de beste winkel van Nederland zijn, ook via de mobiel.”