Dan Brown signeert exclusief voor bol.com limited edities van Inferno

Amerikaanse topauteur houdt online signeer- en videochatsessie met 25 fans

De Amerikaanse bestsellerauteur Dan Brown houdt op 8 januari 2014 voor bol.com een exclusieve online signeersessie. Brown zal 25 uitgaven van de limited, gebonden editie met goud-op-snede van zijn boek Inferno signeren tijdens een videochat. Fans krijgen tevens de kans hun favoriete auteur vragen te stellen tijdens dit persoonlijke onderonsje.

Brown komt begin januari naar Nederland. Hij brak door met het boek De Da Vinci Code en is inmiddels één van de meest succesvolle auteurs van dit moment. De uitgaven van zijn boek Inferno gingen eerder dit jaar als warme broodjes over de toonbank. De titel voerde wekenlang het Bestverkocht-overzicht bij bol.com aan. Tijdens de online signeersessie voorziet Brown zijn boek van een persoonlijke boodschap voor de lezer. Daarna zorgt bol.com ervoor dat het boek kosteloos wordt thuisbezorgd.

Aanmelden

Klanten van bol.com maken kans op een gesigneerd exemplaar en de videochat door een bericht te sturen naar twitter_boeken@bol.com waarin ze aangeven wat ze aan Dan Brown zouden willen vragen, vergezeld van hun contactgegevens. In totaal maken 25 klanten kans op een plaatsje bij de online signeersessie op 8 januari van 12.15 tot 13.15 uur. Nog eens 75 andere inzenders dingen mee naar een reeds vooraf gesigneerd exemplaar van de bijzondere uitgave van Inferno. De actie loop tot en met 5 januari 2014. Winnaars krijgen op 6 januari bericht en ontvangen dan alle informatie over de chatsessie en aanmeldprocedure.

“We hebben afgelopen november ervaring opgedaan met online signeersessies tijdens de Boekenbeurs in Antwerpen toen bezoekers en thuisblijvers boeken van diverse Vlaamse auteurs online konden laten signeren. Dit leverde heel veel positieve reactie op, van zowel bezoekers en thuisblijvers als de deelnemende auteurs. We zijn er enorm trots op dat we dit nu ook op kunnen zetten met een auteur van internationale faam,” zegt Michel Schaeffer, marketing directeur bij bol.com.

Meer informatie over de winactie en de voorwaarden is te lezen op: http://weblog.bol.com/article/win-een-online-signeersessie-met-dan-brown