Bol.com wint Webshop Award voor Multimedia

Bol.com heeft gisteravond – dankzij de stem van vele consumenten – de Belgische Webshop Award voor Multimedia gewonnen. De winkel verwelkomt steeds meer Belgische klanten en is bijzonder blij met deze grote blijk van waardering van de consument.

“Dat de Belgen bol.com waarderen en belonen met een prijs, maakt ons trots. We doen er elke dag alles aan om onze klanten de beste winkel van België te bieden met een steeds groter aanbod van artikelen en diensten,” aldus Jan Huysmans, Manager België bij bol.com.

“In de afgelopen jaren hebben we sterk geïnvesteerd in onze winkel en in het bijzonder in een relevant assortiment en services voor de Belgische klant. Deze award moedigt ons aan om daarmee door te gaan.”

Bol.com speciaalzaken

Bol.com opent steeds meer speciaalzaken. Dit jaar werden al een winkel met baby-artikelen, een winkel met alles voor koken & tafelen en een speciaalzaak met een mooi & gezond-assortiment geopend. Ook de dienstverlening werd op veel vlakken verbeterd, onder meer door verzendingen gratis te maken en door klanten de mogelijkheid te bieden om bestellingen te laten bezorgen bij een winkel van Albert Heijn of bij Kiala-afhaalpunten.