Bol.com wint vier Thuiswinkel Awards

Winkel verzilvert alle nominaties voor publieksprijzen

Bol.com heeft vanavond vier Thuiswinkel Awards gewonnen. Consumenten zorgden ervoor dat de winkel meerdere keren in de prijzen viel. Tijdens de 11eeditie van het gala in Noordwijk mocht bol.com de felbegeerde publieksprijzen voor de categorieën boeken & tijdschriften, cd’s, dvd’s & games, speelgoed en warenhuizen in ontvangst nemen. Om klanten te bedanken, verzendt bol.com komende week alle bestellingen kosteloos.

Bol.com is vanavond door het publiek verkozen tot de beste webwinkel in 4 categorieën: boeken & tijdschriften, cd’s, dvd’s & games, speelgoed en warenhuizen. Daniel Ropers, managing director bij bol.com, noemt het een bijzondere eer om deze waardering te ontvangen. “Dat de thuiswinkelende consument bol.com waardeert, maakt ons trots. We doen er elke dag alles aan om onze klanten de beste winkel van Nederland en België te bieden met een steeds groter aanbod van artikelen en diensten. In het afgelopen jaar werden daarom drie speciaalzaken geopend met huishoudelijke elektronica, witgoed en babyartikelen. Daarnaast stelden we onze winkel open om goede aanbiedingen van andere partijen in onze winkel voor onze klanten toegankelijk te maken. Ook hebben we onze dienstverlening op veel vlakken verbeterd, onder meer door de mogelijkheid te bieden om bestellingen te laten bezorgen bij Kiala-afhaalpunten en een verdere verbetering van de leversnelheid en de klantenservice. Het is geweldig om te merken dat de consument dit zo waardeert!” Om klanten te bedanken en de bekroningen te vieren, trakteert de winkel van vrijdag 30 maart tot en met donderdag 5 april op gratis verzending.