Bol.com uitgeroepen tot Beste webshop van België

Bol.com is tijdens de uitreiking van de Webshop Award Belgium uitgeroepen tot ‘Beste webshop van België 2014-2015’. Bol.com wist eveneens 4 van de 5 nominaties te verzilveren: Lifestyle, Hobby, gifts & toys, Home, garden & animal en Movie, games & music. Meer dan 51 000 Belgische klanten konden hun stem uitbrengen voor 65 verschillende webshops.

In maart werd bol.com in Nederland, tijdens de 13e editie van de Thuiswinkel Awards, al verkozen tot ‘Beste Webwinkel van Nederland‘.

“Wij vinden het belangrijk om te weten wat klanten van ons vinden en we doen er alles aan om ze enthousiast te maken. Wij zijn dan ook erg blij dat het Belgisch publiek ons met 4 webshopawards heeft beloond en we verkozen zijn als beste webshop van België! De waardering van onze klanten is een extra aanmoediging om elke dag opnieuw bol.com nog beter aan te passen aan de wensen van onze Belgische klanten,” aldus Jan Huysmans, directeur België bij bol.com.