Bol.com gaat samenwerking aan met RITUALS

RITUALS vanaf nu verkrijgbaar in de luxe parfumerie van bol.com

Winkel RITUALS bol.comGoed nieuws voor de fans van RITUALS, zij kunnen vanaf vandaag ook bij bol.com terecht voor hun favoriete producten van het bekende ‘home & body cosmetics’ merk. De samenwerking tussen bol.com en RITUALS beantwoordt de wens van consumenten om de producten ook bij bol.com aan hun winkelmandje toe te kunnen voegen. RITUALS staat namelijk in de top 3 van meest gebruikte zoektermen in de speciaalzaak Mooi & Gezond bij bol.com.

Eigen winkelomgeving voor RITUALS

Net als andere luxemerken zoals Dior, Dolce&Gabanna en Yves Saint Laurent heeft RITUALS binnen de speciaalzaak Mooi & Gezond van bol.com een eigen winkelomgeving waar consumenten zich kunnen onderdompelen in de wereld van het merk en de rituelen achter de producten. Het RITUALS-assortiment bij bol.com bestaat uit verschillende populaire lijnen waaronder The Ritual of Sakura en The Ritual of Hammam, Skin Care producten en huisparfums in de vorm van geurkaarsen en geurstokjes.

Vandaag Ophalen

Ook voor de producten van RITUALS geldt de bol.com dienst Vandaag Ophalen. Bestel je op werkdagen vóór 12.00 uur dan is de bestelling nog dezelfde dag op te halen bij een bol.com afhaalpunt bij Albert Heijn. Ideaal als je op het laatste moment nog een geschikt cadeau moet regelen.

Peter van Campen, Country Director Benelux van Rituals Cosmetics, vertelt: “Door deze samenwerking geven we onze klanten de mogelijkheid om de producten van RITUALS ook via bol.com aan te schaffen. In de RITUALS-omgeving binnen bol.com zullen we aandacht besteden aan de filosofie van Rituals Cosmetics en de inspiratie achter de verschillende lijnen. Zo bieden we ook onze klanten via bol.com de kans om dagelijkse routines te transformeren naar bijzondere verwenmomenten door mooie luxeproducten.”

Daniel Ropers, algemeen directeur bol.com voegt toe: “Wij zijn erg blij met de samenwerking met RITUALS. We zien een groeiende behoefte onder consumenten om ook luxe huidverzorgingsartikelen online aan te schaffen en dan mag een populair luxemerk als RITUALS natuurlijk niet ontbreken in de parfumerie binnen onze speciaalzaak Mooi & Gezond. We hebben ook voor RITUALS een winkelomgeving gecreëerd waarin beleving en inspiratie voorop staan en zo volledig aansluit bij de manier waarop consumenten graag winkelen voor luxe home & body artikelen.”

Merkbeleving centraal in Mooi & Gezond winkel

De speciaalzaak Mooi & Gezond van bol.com biedt keuze uit meer dan 80.000 artikelen voor beauty, verzorging en gezondheid. Binnen Mooi & Gezond is een parfumerie gecreëerd speciaal voor luxe beauty-artikelen waarbij veel aandacht is voor een optimale merkbeleving en trends. Luxe etalages, ‘shop in shops’ en thema- en inspiratiepagina’s maken deze winkel tot een echt ‘walhalla’ voor beauty lovers.

Bezoek de winkel via bol.com/rituals

Winkel RITUALS bol.com