Bol.com gaat officieel van start in Franstalig België
In het kort

Ahold Delhaize-dochter bol.com is vanaf vandaag ook actief in Brussel en Wallonië. Voor Franstalige Belgen is een miljoenenaanbod aan artikelen, van luiers tot games en huishoudmiddelen, nu gemakkelijk via de app beschikbaar. Bol.com werkt samen met lokale ondernemers en heeft al duizenden Belgische ondernemers aan zich weten te binden zoals Ecover en Guylian.

Franstalige app

Directeur platform Margaret Versteden: “We werken al jaren hard aan het versterken van onze service en ons aanbod in Vlaanderen. Nu willen we de stap zetten om niet langer alleen Vlaanderen, maar zo goed als heel België te bedienen. We kiezen voluit voor een app als medium omdat uit onderzoek blijkt dat steeds meer mensen mobiel hun aankopen doen. Met ons netwerk van meer dan 30.000 partners uit Vlaanderen en Nederland, hopen we nu ook uit te breiden naar Brussel en Wallonië. Met onze expertise zijn we een aantrekkelijk uitstalraam voor retailers die er via bol.com klanten bij krijgen in heel België en Nederland.”

Op zoek naar lokale partners

Net als in Vlaanderen en Nederland hoopt bol.com ook in Franstalig België met een groot aantal lokale partners in zee te gaan. Bol.com maakt eveneens werk van afhaalpunten in Franstalig België, zo zullen de pakketjes niet alleen aan huis, maar bijvoorbeeld ook in 300 Delhaize-supermarkten, waarvan 58 in Franstalig België, kunnen worden opgehaald.