Bol.com afhaalpunten bij Etos winkels

Bestellingen afhalen bij 24 Etos afhaalpunten op het moment dat het de klant uitkomt

Het wordt nog makkelijker om bol.com pakketjes af te halen bij een bol.com afhaalpunt. Bol.com heeft namelijk vanaf vandaag op diverse locaties in het land ook afhaalpunten bij winkels van Etos. Vorige maand werd het al mogelijk om Etos-eigen merk artikelen te bestellen bij bol.com. Wie bij bol.com op werkdagen voor 23.00 uur bestelt, kan de volgende dag zonder extra kosten het pakketje al afhalen bij winkels van de drogist. Terugbrengen van de bestelling kan eveneens kosteloos via het afhaalpunt. Bol.com en Etos maken met deze samenwerking een nieuwe stap in de ontwikkeling van online winkelen.

Tanden poetsen, douchen, een lekker geurtje opspuiten: iedereen begint de dag met persoonlijke verzorging. Een bezoek aan de drogist of het online bestellen van verzorgingsproducten is daarmee een regelmatig terugkerende bezigheid. Sinds vorige maand is een groot deel van de Etos-eigen merk producten online verkrijgbaar via bol.com’s Mooi & Gezond winkel. Toen werd ook aangekondigd dat een geselecteerd aantal Etos winkels ervaring zou gaan opdoen als afhaalpunt voor bol.com bestellingen. Sinds vandaag zijn er door het hele land 24 afhaalpunten ingericht in filialen van de drogist.

Gemak en vrijheid

Na het winkelen bij bol.com kunnen klanten in het bestelproces aangeven of ze de bestelling willen afhalen bij een Albert Heijn, Kiala of Etos afhaalpunt in de buurt. Het dichtstbijzijnde afhaalpunt is eenvoudig te vinden met behulp van een zoekfunctie. Wie op werkdagen voor 23.00 uur bestelt, kan zijn pakketje met bijvoorbeeld cosmetica, speelgoed of klusartikelen al de volgende dag vanaf 15.00 uur ophalen in de winkel. Ideaal dus als je niet vaak thuis bent, of zelf wilt bepalen waar en wanneer je een bestelling op wilt halen zonder anderen hiervoor in te schakelen. Zodra de bestelling klaarligt bij het afhaalpunt, ontvangt de klant een e-mail. Bol.com bestellingen vanaf 20 euro worden gratis thuis en bij de afhaalpunten bezorgd. Pakketjes kunnen binnen 30 dagen ook kosteloos teruggestuurd worden via de Etos winkel.

“Door de uitbreiding van ons assortiment vinden steeds meer Nederlanders online wat ze zoeken voor hun dagelijkse benodigdheden of juist unieke aankoop. Naast het vergroten van bestelgemak, willen we klanten ook helpen bij het ontvangen of afhalen van deze bestellingen. Dat deden we eerder al door afhaalpunten bij meer dan 700 Albert Heijn winkels in te richten. Om diezelfde reden hebben we nu ook afhaalpunten in Etos winkels ingericht. Hierdoor kun je je pakketje op nog meer plekken dan voorheen ophalen op het moment dat het jou uitkomt en loop je je bestelling dus nooit meer mis,” aldus Michel Schaeffer, marketing directeur bij bol.com.

Kijk voor een compleet overzicht van alle afhaalpunten en voorwaarden op: http://www.bol.com/nl/m/service/afhaalpunten/index.html