Bol.com lanceert bol.com Tech Magazine

Bol.com lanceert bol.com Tech Magazine; een nieuw online magazine gericht op iedereen met een gezonde passie voor tech, gadgets en elektronica. Bol.com lanceerde eerder dit jaar bol.com Stijl Magazine (lifestyle & beauty) en bol.com Lees Magazine (boeken & auteurs). Met deze uitbreiding gaat bol.com verder dan de huidige winkelervaring en biedt het hiermee nog meer inspiratie in een online winkel waarin oriëntatie, inspiratie en aankoop optimaal samengaan.

Met het nieuwe bol.com Tech magazine wil bol.com de klant helpen in zijn of haar zoektocht naar de juiste gadget of geschikte elektronica- en/of techproduct. Zo vindt de klant bij de artikelen in het magazine een overzicht van relevante en bestverkochte producten. Ook is het mogelijk om meteen door te klikken naar de juiste productpagina’s van bol.com, om zo nog meer informatie te vinden zoals een uitgebreide productomschrijving, de prijs en reviews van bol.com klanten die het product eerder zelf aankochten. Alle producten zijn ook vanuit het magazine zelf toe te voegen aan de winkelwagen of het verlanglijstje van de klant.

Content
Het online magazine heeft een blog karakter en iedere dag verschijnen nieuwe artikelen met inspiratie en tips. Voor de samenstelling van het bol.com Tech Magazine gaat bol.com samenwerken met meerdere tech journalisten en bloggers. Het magazine heeft verschillende terugkerende rubrieken. Zo worden de nieuwste gadgets en productintroducties voorgesteld door middel van samenwerkingen met leveranciers en uiteraard komen er reviews van tech producten aan bod. De focus ligt op Computer & Games, Mobiel & Tablet, Smart devices & Wearables, TV & Home cinema, Audio & Hifi en Foto & video.

Het bol.com Tech Magazine is te lezen via tech.bol.com.