Mrt 17

Bol.com start online testomgeving

betabolcom-logo-rgb-png-1500Bol.com start een online testomgeving: beta.bol.com. De omgeving biedt ruimte om snel en eenvoudig technische toepassingen en innovaties te testen en toetsen, om zo de winkelbeleving te verbeteren.

Klanten die eerder hebben aangegeven graag met bol.com mee te willen denken, zijn gevraagd om hun bevindingen over de beta-omgeving te delen. Op een later moment wordt de testomgeving beschikbaar gesteld voor een grotere groep klanten. Deze omgeving is te herkennen aan een afwijkend design van de homepage en een grijze header bovenaan elke pagina. Klanten kunnen eenvoudig hun mening geven via een feedbackknop die zichtbaar is bij elke nieuwe functionaliteit. En wanneer gewenst, kunnen ze op eenvoudige wijze terugkeren naar de standaardpagina van bol.com.

Huidige innovaties

In de testomgeving is onder andere een nieuw design van de winkel te zien. Bol.com experimenteert met een winkelomgeving die nog meer inspiratie biedt. Zo wordt op dit moment de 360-gradenview van de fysieke winkel Riviera Maison getest. Op deze manier wordt off- en online winkelen op een bijzondere manier samengebracht.

Wanneer de innovaties in de testomgeving positief worden beoordeeld door klanten, kan bol.com snel tot implementatie overgaan zodat alle 7 miljoen klanten toegang krijgen tot de nieuwe functionaliteiten.

Bekijk de testomgeving hier: beta.bol.com

Journalisten en redacteuren kunnen voor meer informatie contact opnemen met bol.com:

Marjolein Verkerk, PR Manager
T. +31 (0)88 712 4717 / pr@bol.com

Op 17 maart 2017 is dit persbericht is gepubliceerd in de categorie Alle persberichten.